Reklamation

Vi sidder hver dag klar til at give vores kunder den bedste service og levere kvalitet til tiden. Skulle det mod forventning ske, at dit produkt ikke er fejlfrit, beder vi dig om at kontakte din forhandler.

For forhandlere

Det er Vinduesindustriens Tekniske Bestemmelser for DVV og DVV garantien, der danner grundlag for vores reklamations-behandling. Du kan læse mere i filerne herunder:

KPK - 10 års garantierklæring

DVV garantierklæring

Bilag 20 visuelle kvalitetsafvigelser termoruder

Bilag 21 rudeproducent - garantierklaering

KPK - Brugervejledning

 

Husk: For at opretholde reklamationsretten, må fejlbehæftede produkter ikke monteres uden en forudgående aftale med vores serviceafdeling.

Venligst udfyld nedenstående reklamationsskema efter gennemlæsning af garantibetingelserne.
Herefter vil du, eller din kunde, blive kontaktet indenfor ca. 2 uger.

Felter markeret med * skal udfyldes.

Dine oplysninger bruges til at oprette en reklamationssag og kontakte dig efterfølgende. Hvis du vil læse mere om hvordan vi gemmer dine oplysninger kan du finde informationerne på www.kpk-vinduer.dk/cookies-og-privacy-policy

Ordre-oplysninger
Hvor finder jeg mit ordre/positionsnummer?
Monteringsadresse
Reklamation indgivet af
Årsag til reklamation